Tråkigt






Imorgonbitti åker pappa tillbaka till Vietnam, tråkigt.
Så vi var hos farmor och sa hejdå innan.
Får väl se när vi ses igen, hoppas det inte dröjer lika länge denna gång.
Min pappa.


Vilken buse han är där inne, så fort han hör att jag reser mig upp, gömmer han sig under täcket för jag ska tro han sover.
Hinner inte ens vända i dörrn förrän han är Kapten Hook.
Haha.
Måntroman var precis likadan själv i den åldern.

När jag och Jenifer var yngre och inte fick vara uppe och se hela "21.00 filmen" i vardagarna,
gömde vi oss bakom dörrkarmen och kikade där i smyg.
Barn kan sina knep.


Mysigt regnväder!

Jag ska övertala min älskade att vi inhandlar den här omtalade hyllan.
(Vet du läser det) =)


Imorgon blir det lunch i vår lille skogsdunge med massa bus!


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0