The day after yesterday




Söt liten igelkotte utanför oss.


Jag har fuskat! Jag erkänner...
Vi åt skitmat igår, kebabtallrik. Haha usch vad inte det är så bra.
Jag skippade piller till den måltiden för att då slippa otäcka toalettrelaterade biverkningar.
Tack och lov slapp jag det.

Ska dra igång ett ordentligt städpass här hemma, de brukar bli svettiga minsann =)


Kanske svänga förbi Daniel på jobb när det blir lördagsgodishandling åt lilleman.
Då blir det nog glada miner samt blyga miner.


Jag har även en privat dagbok jag skriver en massa i.
Tycker det är kul att ha roliga kommentarer av Bastian man kan titta tillbaka på sedan, ja en massa annat rymmer den däröver.

Jag tänkte jag skulle kartlägga mina största mål och se hur jag kan nå dit.
Jag vill så himla mycket, men vet inte riktigt vad!
Låter knasigt men det är svårt att förklara.

Jag behöver tro mer på mig själv annars kommer jag nog inte så långt, med min egen utveckling främst.
Nu ska jag inte bli alltför privat här hehe.


Midsommar blir nere i Trelleborg hos min älskade mamma.
Bastian vill dit varje dag:)
Synd att det är ett sådant avstånd.


Svennebanan är det en låt som spelas på Mtv nu, Bastian tror de sjunger -Skala banan, klakla...
=)


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0