Planera och klura


Jag älskar verkligen att sitta och planera och klura på saker och ting.
Nästa projekt är då den här hyllan till Bastians rum,
och Bastians kalas.
Det är bara ett par veckor kvar. Roligt.

Idag ska jag ta mina mått och lägga upp ett träningsschema.
Nu har jag nya mål och är pushad och engagerad. Det gör mig glad, hoppfull :)


Måste skicka in mina betyg till högskolan och självklart är där en sölgris ibland lärarna.

Det ser ut till att bli fint väder idag, det blir att leka Kapten Hook på lekplatsen då.
Bastian har redan börjat för fulla muggar inne på sitt rum.

Nu ska jag sitta och klura på hur jag ska göra med hans tårta... Kan man färga marsipan med karamellfärg?:S


Bye

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!!!

Ja det är väl självklart att du kan färga marsipan med karamell färg!

2009-06-09 @ 09:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0