Otåliga snytning




Tråkigt väder idag igen. Tyvärr.

Var på min kusins studenskiva igår, trevligt var det.
Trevligt att träffa släkten.

Ikväll blir det myskväll med film och gotte.
Först ska jag ta mig till skolan och förhoppningsvis få reda på resutlat från förra provet.

Håller på med en analys/projekt om Moa Martinsson. Intressant faktiskt!

Ska bli skönt att ta upp körkortspluggandet igen, blev inte så mycket med det sist.
Tror jag kommer ha ganska lätt för teorin men att körningen blir tuffare.
Känner mig lite nervös... Aja det går väl det med...


Bastian är stora grabben nu. Lika tuff som pappa...
Han står på tå och kissar i toaletten minsann Haha!
Så söt han är vår lille ängel.

Tycker systra min kan komma ner.
Midsommar blir nere i Trelleborg hos mamma...

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0