Höstfin då...



Idag har jag tagit till drastiga åtgärder som jag sa:)
Jag var och köpte de här "viktreducerande" tabletterna på apoteket....
Ja jag vet att jag är lat osv, men så är det!
De fungerar med att överflödig fett följer med den naturliga vägen ut, och äter man då för mycket av det goda,
ja då blir det ett långvarigt toalettbesök.

Så vi får se ifall de fungerar. Ska ta mina mått imorgon.
Jag ska inte proppa i mig batningspiller och tro det blir resultat,
utan jag ska röra på mig och tänka mer på maten.
Ser mer dessa pillrena som en disciplinåtgärd.

Oj vad jag försvarade mig där kände jag...


Har varit så skönt att ha pappa hemma nu så det kommer bli jättetrist på onsdag när han åker igen:(



Snart börjar jobb! Ska bli skönt....


Bye


Kommentarer
Postat av: emmeli

du får skriva sen igen å berätta mer om dom pillerna.. jag vill oxå testa dom..hehe..läste i metro att dom skulle funka :) kramar

2009-06-09 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0