Happy Midsummer... Eller...



Nu har vi landat...
I Trelleborg. =)

Vi var uppe i parken här och kikade när de dansade. Bastian vågade inte:)
Efter det var vi en stund på lekplatsen och han fick busa av sig ordentligt med en massa andra barn.
Mormor åkte en sån där "snurratillsjagspyr manick" med Bastian och några andra flickor.
Haha självklar har jag det på bild...

Snart kommer Kenneth också och då blir det midsommarmat "svenskahögtidsmat"
(Mamma tycker det ironiskt att svenskar ska ha "samma" mat varje högtid) =)
Mig gör detsamma, för jag älskar det.

- Fram med solen, bort med molen hurrade Bastian innan.
Det blev tvärtom.
Men nu är det finemang:)


Får väl vara lite social med de andra då.


Synd inte systeryster kunde varit med, hon är i Stlhm med Andy & släkt.

Auf wiedersehen dude


Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Glad midsommar! :)

Kom gärna & titta in min blogg. Söt blogg btw! :)

2009-06-20 @ 11:20:40
URL: http://oliviasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0