Vinna på lotto



En vacker dag sitter jag med en super vinstlott, ska ni se. =)


Såg en trailer för en ny film, Public enemies hette den.
Den verkade skitbra. Den ska ses.


Det är så underbart att bli väckt av Bastian om morgnarna,
- Jag älskar dig mamma, säger han
:)


Imorgon kommer mamma upp över helgen.
Både jag och Daniel ska jobba hela helgen låång så mormor och Bastian får busa.

Måste ner och handla, det ekar nästan lite i kylen.
Korvbröd till frukost fick jag idag :)

Ska strax ut på en lång lång rask promenad med lilleman och bränna litta "överflöd"

Har redan gjort massvis med utfall och trampat på steppmaskinen.


Jag vågar knappt mäta mig. Är så nervös att det gått upp istället...
Aja, får väl ta och göra det ändå.
Uppdaterar ikväll


- Vänta tills du får egna barn så vet du hur det är.
Har ni hört den kommentaren förut?
Haha det har jag gjort minsann.

Det är så roligt, man känner igen sig själv i så mycket.



Day´s of our lifes, när ska de skippa det skitprogrammet egentligen?
Det är verkligen ett antikultprogram som skall bojkottas.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0