Ice age 3



Lite uppdatering då...


Sitter med datorn i köket och bloggar efter maten.

Vi var nere och tog en fika på cefeét innan.
Den ena som jobbar där frågade ifall jag skulle vilja baka tårtor åt dem på beställning!?!
Haha okey...
Så jag ska fota tårtorna jag gör på lördag för att sedan visa henne, och även bestämma pris på dem?!?


Nu ska den svarta hårfärgen bort IGEN.
Jag har handlat hem hårfärg som jag tänkte jag skulle experimentera lite med nu,
så vi får la hur det blir.


På fredag är det The Big day. Jag är mer uppskruvad över lillemans födelsedag än vad han själv tycks vara:)
Han ser mest fram emot att få träffa sina kusiner på lördagen.


Nu känner jag mig ännu mer pressad över att tårtorna ska bli perfekta =)

Nu ska jag och Daniel se Ice age 3 och käka gubbar. Det du.


Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0