Två sandkorn i öknen, -Jag tror vi är omringade...

En nunna, som åker taxi, säger till chauffören: "Jag är dödligt sjuk, och har aldrig haft sex, jag vill inte dö nyfiken. Jag skulle vilja ha sex med dig, men bara om du inte är gift."

"Jag är inte gift", ljuger chauffören.

Nunnan skiner upp i ett stort leende och säger: "Men jag måste dö oskuld, så det måste ske i det bakre hålet.

Och så blir det. Efter akten säger chauffören: "Jag måste bekänna, jag är gift, har fru och barn."

Nunnan ler och svarar: "Jag måste också bekänna en sak. Jag är bög och på väg till en maskerad."

 

 

På juldagsmorgonen sitter en ridande polis på sin häst vid ett trafikljus och bredvid honom står lille Per med sin splitternya cykel.

Polisen: "Fin cykel du har. Fick du den av jultomten igår?"

Lille Per: "Ja"

Polisen: "Nästa år får du säga till jultomten att det ska finnas bakljus på cykeln."

Den nitiske polisen skriver ut en bot på 400 kronor för det saknade bakljuset och överräcker boten till lille Per.

Lille Per tittar förargat på boten och efter ett tag säger han: "Förresten...fin häst du har. Fick du den av jultomten igår?"

Polisen blir road av frågan och svarar: "Ja, det fick jag."

Lille Per: "Nästa år får du säga till jultomten att han sätter kuken undertill på hästen istället för ovanpå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0