Ut i det gröna




Snart ska vi ge oss ut till en park eller vad vi ska kalla det.
Svalöfs Weibull, har en superfin park som vi ska fika i. Tänkte ta med oss lite lunch.
Man får passa på när vi är lediga samtidigt.

Får kolla igenom min packning tills på tisdag. (lite tidigt jag vet)
Jag har alltdi varit sådär förberedande när jag ska åka någonstans :)
Jag har en vana för mig att packa alldeles för mycket saker med mig, så jag minskar på det succesivt.

Och ja, som jag skrev häromdagen om hårfärgen. I´m like a carrot! :)
Men snart blir det fint.

Bastian tyckte inte det var fint, - Du ha svart hår mamma.


Gamla godingar på Mtv nu =)



( Jodå, vi var änglar Daddy när vi var mindre, jag och Jay ) =)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0