Systeryster



Min syster.
Min bäste vän och min andre hälft.
Jag älskar henne så mycket.



På tisdag åker vi.

Alexander Ryback på tv, han är ett riktigt charmtroll den :)
Men slår inte mitt eget charmtroll här hemma!


Tänk om man hade fått ha hela familjen samlad.
En i Trbg, en i Norge & en i Vietnam.
Tacka vet jag telefon och internet!

Hur skulle jag klarat mig för en 15 år sedan?!?  =)


Ibland är det svårt att inte ta jobbet med sig hem, psykiskt.
En del patienter berör en mer än man anar.
Jag gillar mitt jobb!


Bastian luras med mig hela tiden här. Han vill inte sova så han ska göra allt möjligt, enbart för att få vara uppe.
Så har jag aaaldrig gjort som barn ialla fall.
:)


Läste en artikel om en kvinna som fann en mega mögelklump i sitt juicepaket,
så nu inbillar jag att det är så i allt jag dricker... Usch!


Bye

Kommentarer
Postat av: Stefan Hansson

Oj då lilla Stina!

Så du gjorde alltså inte samma sak som Bastian? Du gick o la dig o somnade direkt va? Ok när grisar kan flyga o om du kan springa en halvtimme på 20 minuter. Omöjligt va . Din lilla lurifax, du o lillsyrran kunde hitta på saker i timmar

Kram Pappa

2009-07-15 @ 04:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0