Onsdag



Vi var som sagt uppe i parken och fikade, och det var jättehärligt.
När vi är alldeles precis utanför här hemma, öppnar himmeln sig & det vräkte ner.
Så ibland har man lite tur.

Tycker ni att "svinvaccinet" ska kosta runt 300 kronor?
Personligen tycker jag det är bissart!
Det är ett eventuellt nödvändigt ont, och då ska dessa läkemedelsindustripamparna gödas ännu mer?!?!
För oss bli det 900 kr, vilket vi utan tvekan är beredda att spendera.
Men de famijler med flretalet barn och kanske inte en alltför saftig inkomst.

Det är tydligen inte ännu helt klart om detta sker, men att det ens tas upp tycker jag är fel.
Lite utav den Amerikanska propagandan vill jag påstå.

Först förstorar vi upp saken till tusan, för att göra folk "uppmärksamma" som vi så fint kan kalla det,
som dock i verkligheten skrämmer slag på landets befolkning.
Det är då man slinker in med sådana saker. Det fungerar tydligen.

Egentligen skulle Daniel fortsatt på detta inlägget.
Han bara älskar att diskutera sådana saker. :)

Jag personligen tror att "världsmakten" har mer kompetent utveckling än vad som framställs.
Så det så...


Schakalen på tv nu. Undra ifall det kan vara värt att kika på


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0