Bloggeri bloggera



Då vart jag här igen...

Sitter med min Vietnam-tröja & tittar på min underbara pojke medans han leker med sina födelsedagspresenter från mormor. (Födelsedag nästa fredag egentligen)

Flintasteken satt fint där den skulle minsann. Inte helt illa pinkat!

Måntro man börjar närma sig "pepparkaksstadiet" med solningen?!?

Glömde ju skriva, jag har tappat ca. 20 cm lite varstans på kroppen!!! Helt underbart.
Känns inte rikigt så ännu, då det är lite utspritt såsom mage, lår armar & så.
Men snart ska jag minsann dra i för stora brallor ;)
Det du...

- Ingen aning, sa Bastian som svar tidigare idag :)


Jag skulle vilja ha en riktigt grillfest med brännboll, femkamp osv.
I love summertime.


Nu ska jag tjaffsa med min kära son om läggdags.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0