Pinsamma situationer

När vi nu var nere i Trelleborg, jag & Bastian, var vi inne på Intersport för att hitta kängor. När vi går ut därifrån säger Bastian med ett väldigt högt tonläge, - Mamma, polisen tar dig, du har inte betalat! ... Whaat! Framför Intersport finns ett mindre cafe som i den stund var smockfullt! Och folk tittade åt vårt håll. Jag tog honom i handen, pratade bort det det lite snyggt och in på Kappahl istället. Usch så pinsamt det var. Jag har sagt så till honom någon gång när vi handlat och han varit på väg ut med en vara. Att det är stöld och polisen blir arg om man tar utan att betala. Jag fick förklara för honom sen att jag inte hade något, hehe herregud. ... ... ... En gång vi var inne och handlade i en annan affär stod det väldigt storvuxen man framför oss i kön. - Han har tjock mage! Säger Bastian. Inte då heller i lagom tonval. =) Nu kan man skratta åt det... Intersport var i sig inte direkt proffisionella när jag, min syster och en vän var där en gång. Larmet tjutade som bara den när vi gick ut. Det visade sig vara vännens tröja som de på själva Intersport hade glömt att avlarma vid köpet av tröjan. Hon fick stå och plocka av sig sina grejor i kassan och sedan klä av sig i omklädningshytten. Lite kränkande! Men men, det gick ju bra. Tror inte de ens bad om ursäkt. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. Snart iväg till mödra då. Om jag bara tänker på hjärtljuden av bebben kanske jag med tankekraft förtränger faktumet att blodprovet skall tas. Eller? Tänk om det visar sig att vi hör mer än ett hjärtljud? Efter många om och men när jag fick reda på att jag var gravid med Bastian, visade det sig att där var TVÅ fostersäckar. Bara den ena dock som hade utvecklats. Återstår att se. Men jag tror det är en liten buse där inne. En buse som nu är ca 7 cm och faktiskt kan le. :)

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vad menas med två fostersäckar ?

2009-12-01 @ 20:02:30
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: therese

hehe ja visst e barn härliga så har elly också gjort pinsammt så in i helvete värsta e om dom ber o få kolla igenom grejorna o allt folk som står o kollar;(,,, lycka ti med bebisen hehehe:D kram

2009-12-02 @ 15:43:07
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0