Orka eller inte, det är frågan!

Ska jag orka färga håret eller inte... Dagens dilemma. Nu är julkalendern och Vampyrskolan slut och lillfisen ska i säng. Jag tror jag lägger mig intill och snarkar ikapp jag. Känns som en mega cementklump inne i hjärnkontoret. Uscha pia. Idag fick Bastian nya kläder och han blev såå glad. En stor Spidermancardigan och lite annat. Spiderman is the deal förstår ni. Beställde även hem lite finkläder inför julen. Skjorta, slips och passande byxor till det. Kanonfint. Idag har jobbat, även så imorgonkväll. Skönt faktiskt. Varva mellan studierna och illamåendefyllda dagarna i dvala! USCH. På bättringsvägen dock. Men att gå in i matvarubutiker är rena rama illamåendestimulatorn! Ja, livet är inte lätt. Hmm... =) Älskade lille bebben i magen, undrar vem du är? Jag funderar lite på att byta blogg. Denna är ju så tråkig numera då man inte kan lägga upp bilder som man vill eller skriva i det format man vill. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fie

Mys med fina pågar på julen :D

Fick Johans finkläder från D&J-familjeklubb.

Grå skjorta med ränder och väst. Nu saknas bara flugan :D

2009-12-04 @ 09:13:07
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Den där spiderman alltså, Nadja har med fastnat för den MEN jag tycker ju att hon är en prinsessa o inte skall ha sånt men men...

Hade med velat byta blogg då man inte kan välja som man vill, men jag är ingen datafantast hahah..

2009-12-04 @ 09:20:14
URL: http://flickornadiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0