Knasiga vanor, ovanor...

(Google) ... ... ... ... Vi är alla olika skrockfulla, har våra egna små kanske för andra märkliga grejor vi gör. Vissa likt nästan tvångstankar =) . Jag tex, som inte är särskilt religiös av mig. Jag bara måste säga en viss sak då jag går förbi en kyrka. Vilket jag gör när jag ska till jobb. God bless me my family and my realtives, and all the people i need. Haha ja så har jag sagt det! Detta sägs då tyst för mig själv =) ... ... ... Första arket på toalettpappert tar jag bort, inte hemma då. Folk kanske har fingrat där & haft sig ju =) ... ... ... ... Måste blåsa i glaset innan jag fyller det. ... ... ... ... Stöter jag till mig på tex ena armen måste jag göra likadant på andra armen. Knasig man är! Har ni några knasiga vanor? ... ... ... På tal om... något annat. Jag saknar tanterna och farbröderna. Tycker det är så trist när man har patienter på jobb som man fastnar för och de sedan försvinner vidare till andra avdelningar eller hem. Hade en jättesöt liten dam igår! Fick se en lumbal punktion igår. Det var en nål med råge vill jag lova. Den var säkert 9-10 cm lång och mesta delen av den var inne. Det är kul att vara med och se nya saker. Jag gillar mitt jobb. ... ... ... Tänkte städa lite här hemma och sedan se ifall jag hinner plugga lite. Vi ska iväg senare och baka ju.

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag har en konstig vana o ett lr flera av mina köksluckor måste stå på glänt lr vara öppet. :/ ser inte snyggt ut men jag stänger de oftatst inte. O när ngn gör de så oavsett om jag ska ha ngt i skåpet öppnar jag det lite igen, innan var de alla men nu har jag fått de begränsat XD

2009-12-05 @ 13:01:19
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tjennis! Kännde igen mig i ett av dina tidigare inlägg ang intersport! Om jag har någon konstig vana? Hmm, JA jag MÅSTE blåsa på ciggen innan jag röker, dricker inte från ett glas jag inte sköljt, måste sova med TV på! Kollar min mobil minst 30 gånger i timmen, Trots att det aldrig ringer HAHA! Spottar om jag ser en katt, vilken som helst inte bara svarta som korsar gatan! Ajja har säkert fler men jag tror dock inte jag är den knasigaste! Haha!! HA de! Peace out Sarah

2009-12-05 @ 14:47:47
Postat av: Christina

Ja man är konstig med alla vanor! :) Ja det stämmer bra Sara´h! Samma vanor som du haft tidigare då typ hör jag :) Ha det bra!

2009-12-06 @ 11:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0