Daddy

.. .. .. Grattis på födelsedagen old man! =) .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. Jag fick ett sug på att åka på en weekand med Bastian någonstans. Men vart? Daniel behöver jag inte ens fråga om han vill följa med då han har bojkottat flyg för all evighet. =) (Flygrädd) Paris, London eller något i den stilen. I Januari någon gång, kanske systeryster hade velat hänga med. .. .. .. .. .. .. .. Nu är jag nästan färdig med klapparna, har kvar till två personer bara. Skönt. Om jag känner mig själv rätt hittar jag säkert lite till åt de andra, barnen. Det är ju bara så roligt att handla massa leksaker. Vi har köpt lite över den budget vi sa från början. Okej, jag har väl gjort det då om jag ska vara ärlig... Ruggigt väder ute idag. Jag har lovat Bastian fruktsallad med blåbär och hallon i, så vi får allt ta på ytterställen! Först ska tvätten avklaras. Bastian och Love sitter och snackar i mun på varandra här i soffan :) Gormiti, Starwars och Pokemon på listan. Tusan nu glömde jag när jag lade in tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0