Vitt sovrum



Ska bara få tummarna loss och måla färdigt i sovrummet. Syftet är så mycket vitt som möjligt :)
Det är så fint med vitt.

Vi håller oss här inne ikväll, det är så varmt i resten utav lght.




Man ska lära sig vart kameran är vid tidig ålder...

Tänk om man hade haft ett megahus/herrgård med enorm trädgård, massa barn
och bara vara hemma och mysa med barnen, pilla i trädgården och fixa och dona en massa.
En riktig husmor hade jag velat vara.
Jobbat lite grann kanske, för den sociala biten.
Inte för pengarna, för jag kommer ju bli rik, enligt mina beräkningar som undersköterka.
Ha ha!

För att trycka sig in på Aftonbladets hemsida behöver man nästan räta på sig i stolen innan.
Det står alltid saker som är helt sjuka. Ah man blir så trött på  människor.
T ex. Idag står det om en kvinna som vägrar föda barn, trots det att hennes FJORTON tidigare barn blivit omhändertagande. Jäkla nöt.
Men den artikeln var inte lika knepig som det brukar.


Igårkväll blev det hyrfilm, Chiuhuahua (??) i Hollywood, tror den hette sådär.
Bastian tyckte det var ett utmärkt val, måste säga att jag & mamma också gillade den. Mycket skratt. :)


Nu ska det gosas under täcket framför en film ?!?



Visst var det fint?



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0