Varför?





Måtte jag aldrig bli en sådan bitter medelålderskvinna som bara gnäller och tjurar om allt.
Någon som håller med om att dessa spektakel dyker upp lite titt som tätt inom vården?
Tråkigt.





- Varför ska jag göra det,  varför är det så, varför, varför??
Bastian har blivit mer nyfiken av sig. Har varit en del Varför nu :)




Jobbigt att gå på helspänn över intagningen till ssk. JAG VILL!
Början på denna vecka får jag besked.



Tråkigt att jag och Daniel går om varandra hela tiden.
Inte en helg tillsammans på länge.
:(





Idag tänkte jag göra så lite som möjligt.
Har redan städat och planterat om lite växter.
Laga lite middag är vad som återstår typ.
Ibland är det skönt med sådana dagar.




Vill upp till min syster snart igen. Hon kommer ner om 3 veckor typ,
så jag tänkte jag kunde åka upp några helger efter det.
Funderar på att ta nattåg då. Visste inte att det fanns.





Jag kan sitta och fundera tillbaka och undra varför man gjorde just "så" och inte "så" när man var yngre,
alltså med skolan och så menar jag då.
Hade man gett sig jävlar anamma så hade man klarat mycket.
Men när man är ung och har andra intresse än att studera så är det himla lätt att lägga det lite åt sidan.

Men hade jag inte gjort de valen jag gjort  i mitt liv, hade jag inte haft de underbara killarna jag har.
Så att jag inte sitter med den utbilningen, den välbetalda jobb, lån på hus/bil/semestrar,
det gör mig faktiskt inte så mycket.
Jag prioriterar just nu mitt liv utifrån min lycka. Och först och främst är jag lycklig när jag får vara med min familj.
Sekundärt kommer jobb/utbildning.
När jag ser andra som har nått dit de vill, blir jag jätteglad för deras skull, och menar inte att de inte prioriterar sin lycka/familj.
Jag når mitt mål en dag, jag med.
=)




Ska se till att komma iväg och gå ut och äta med Layal en dag. Vi lyckas skjuta på det så bra. :)




Jo, jag ska posta ett brev idag. Lite halvt anstängande.




Sitter och sneglar på barnkanalen medans Bastian dansar runt i lght.
Nu får jag väl ta mig lite i kragen och posta det då.






Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0