Trelleborg.




Vad jag trivs med att vara här nere.




Jenifer & Bastian kan inte slita sig från Nickelodian. Spännande grejor det.




Vädret ser lite velande ut faktiskt. Sol eller regn?
Jag undrar när det öppnar nere i stan egentligen. Hade varit skönt att gå en runda bland stånden när det inte är så smockat.





Sitter med Absolut torr som håller på att fräta sönder mig, känns det som!
Fy tusan.
Men vilket mirakelmedel.
=)





Köpte en  Rorri racerbil  hoppborg till Bastian igår.
Jättefin, men han vill knappt hoppa i den, såklart när man köper något så dyrt.
Får hoppas på bättre hoppande idag.



Nu ska jag fixa frissan och så tänkte jag.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0