Snart kommer systeryster




På onsdag kommer Jenifer ner till Trelleborg! Wii...
Vi åker dock inte ner förrän på torsdag. Daniel vill också ha oss hos sig =)



Jag jobbade 18 timmar förrigår, galet.
Jobbade först kväll & efter det till natten behövdes det folk så jag stannade kvar.
Inte så farligt när man var där, men när jag sedan stack till skolan direkt efter nattskiftet,
var det galet vill jag lova.
Reaktionsförmågan är icte som den ska.
Sov 4 timmar efter det. Skulle egentligen till Ida, mådde som en pissråtta så tyvärr gick det inte :(
Sorry igen...






Bastian har precis haft en kompis här hemma, lite av de energin hade man kunnat få tack. =)





Flintastek till middag. Endast kött. Fy fasen vad gott. Vegetarian blir jag aldrig.
Bastian - Korv & pasta.
Daniel - Iche hemma.

Så, nu vet ni det gott folk.
Matinspiration får ni ej här.





Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0