Lillfisen



Lite gamla bilder på Bastian



Jisses vad sliten jag är, gått upp 04 två morgnar irad nu för att jobba.
Tre välförtjänta dagars ledighet står på tur.

Grillen är tänd ute i trädgården med flintisen på, det ni. :)


Bastian kom nyss och satte kepsen på sne och gjorde "peace" med fingarna.
Haha lille tuffingen.


Fredags käll på väg hem från jobb fick jag nästintill dra in en ung man till trottoaren dåp han var ute i
en ganska tungt trafikerad korsning mitt i Lund.
Han var antingen jädrans full eller påverkad.
En annan kvinna kom och hjälpte honom eftersom jag var tvungen att ta bussen.

En arbetskamrat hade hamnat mellan massa snubbar med pistol på väg till jobb.
Jisses.


Visst älskar man varandra och så i ett förhållande, men brukar ni få såna "nyförelselseperioder"?
Det har jag ialla fall.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0