Kväll på Södervång




Vi sitter och tittar på barnprogram och äter grönsaker med dippa.
Det är verkligen mitt favorit "snacks"
Lovely.



Jag får snart utbrott här. En ättrig liten bananfluga som svärmar framför datorn hela tiden!
De flyger slött som bara den, tills man ska mosa den, då jäklar.
Attsingen.




Bastian tycks tro att hans föräldrar har någon sorts inbyggd superkraft.
T ex. när Bollibompa visar någon han inte vill se, då tycker han att de ska byta till annat, just där.
Eller när vi är ute & det blåser eller regnar. Då ska vi man minsann göra så det slutar.
Men vet ni, jag trodde säkert också mina föräldrar kunde utföra mirakel när jag var liten.
=)









Jag som skulle ut & springa ikväll.
Nu har jag gosat ner mig ordentligt i soffan nu. Det får bli imorgonkväll.





Ska försöka hitta begagnade böcker. Ska jag köpa de nya kommer de gå typ  2000:-
Det är galet ju.


Samhälle B, Information & Layout A, Psykologi A, Geografi, Religion.
Någon som har?




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0