Helgen...





Jisses vad tiden har gått fort här nere.
Det gör väl det när man har roligt...




Det blev ett par öl i fredags så lördags morgon var lång och seg, men återhämtade mig ganska bra igen:)
Bastian hoppade i sådana selen som hänger över studsemattorna.
Så roligt han tyckte det var. :)
När det kom till radiobilarna var det inte lika roligt. Det var bara jag som tyckte det...


Idag åker vi hem ocg gosar med Daniel. Myspys.





Jag är så glad.





Får pressa ur luften ur hoppeborgen så jag kan ta den med hem.
Projekt. Mitt på morgonkvisten.
Får väl ta på mig något mer klätt så jag inte skrämmer folk där ute.









Vi såg Doris och knäckebröderna i stadsparken.
Bastian sa de hette Doris och knäckemackorna.
=)


Han fick rida på "Lilla gubben", oh vad han tyckte det var roligt.




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0