Full figure ladies



Sitter och tittar på Tyra Banks nu, galna människor det.
Väga 300 kg och inte göra något åt det, trots man har en liten dotter.
- Min mamma har haft bröstcancer & det kommer jag också få, att dö så eller som överviktigt spelar ingen roll.
Hur fan kan man sitta och säga så. Idiot!


Jag och lillfisen var nere och handlade lite jordgubbar och annats skraffs innan.
Jag trodde jag skulle bli tosig, massvis med de här millimeters/Tripps insekterna.
De var ÖVERALLT hela tiden! Fy...
Bastian tyckte de var räliga, han skulle spola ner de i toaletten.

Om man skulle ge sig på att plantera om den ena palmen här.


Daniel kom med en jätterolig idé.
Till kommande vår ska vi göra om ute på balkongen, i stil med växthus.
Hängande växter från taket och massvis med tomatplantor och örter,
sen tänkte jag att vi kunde ha sådana stora myskuddar på golvet eftersom vi redan har mjuk matta där ute.
Lite indiskt/japanskt tänkte jag.
=)


Jag håller tummarna för dig! =)



Träna utfall så rumpan domnar bort imorgon och massvis med crunch också.
Får ju trimma lite innan jag bygger upp kommande bula.
Och jo, det spelar visst roll. För mig.
Så det så.



Bastian kallar efter någon Ulla inne på rummet. Han leker med sina dinosaurier,
hur han får de till Ulla vet i tusan.
=)





Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0