Fint på himmeln



Visst är den fin. Den skall jag ha minsann!
Men inte ännu, få inte höstångest!
Först ska vi njuta av den så återkommande svensk-tropiska sommaren. Dooh!

Läste om en 6-årig pojke som kommit ifrån pappan i vattnet, och sedan druknat.
Fy fasen. Kan inte ens föreställa mig vad hemskt det måste vara. Stackars familj.

Läste äver om en 5-årig pojke i Falun som räddade sin pappa från att drunkna.
Vet dock inte ifall det var så allvarligt.
Men väldigt fint utav pojken ändå.


Jag skulle lätt kunnat somna nu.
Men får väl först få lillfisen i säng, hur det går återstår att se :)

Imorgon kommer mor lilla upp och ska passa Bastian.
Jobbar dubbel tur på Söndag så.
Inte det roligaste men men.
Har inte så många dagar kvar, lite trist.

Nästa vecka får jag reda på vart jag ska studera.
Om det blir till sjuksköterska, socionom eller en termin till på Komvux.


Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0