- Tänk på nå`t grönt... - Trääääd




Titta bara så underbart söta!
En sådan som den i mitten vill jag ha när jag blir"stor".
Inte än på ett tag.
Men jisses vilka söta små pluttar!








Sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan pysa ner till skolan igen.
Håller mig på Komvux än så länge då de börjar idag.
Men ska jag vara ärlig så tror jag inte det blir någon vidareutb. denna termin,
om det blir så ska jag ge mig jävlar anamma på att det ska gå nästa termin!
Mhm.




Potatisgratäng till frukost. Det du, det är hard diet. Som all min andra välsorterade kost.
Nja, den har faktiskt blivit betydligt bättre. Nu ligger bollen hos min andra lille "axeldjävul",
få tummarna loss och träna.

Varför kunde det inte vara så att ju mer man åt av det goda, desto slankare och trimmad blev man.
Det hade varit så bra.
Jag hade varit i toppeliten då tror jag
Haha.

Ett sånt där halsband de sätter på hundar som skäller för mycket,
ett sådant skulle det finnas med utslag vid för lite aktivitet.
Disciplin på nolltid.




Jag är lycklig över att kunna känna mig lycklig









Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0