Utan jacka...




Guud vilket underbart väder. Glad man blir alltså...
Har varit ute nästintill hela dagen.

Sneglar lite på en repris av Wipeout, jäklar vad de klankar ner på danskar och norrmännen i programmet.
Men fy vad roligt det ser ut. Skulle också vilja hoppa runt som en tosing sådär.

Bastian ville jag skulle klia honom på ryggen nyss. - Inte på tröjan, de inte funka, sa han. Haha!
Gulleplutten.

Stackare, utslagen har tyvärr blivit värre på rygg och mage:/
Har fått den starkare kortisonsalvan nu, så förhoppningsvis hjälper det. Annars ska jag ner och terrorisera de på v-centralen på måndag.

Jaha, då har man påsklov nu. Vi som pluggar vet du. Haha.
Sökte in på sjuksköterskelinjen igår, eller har jag redan skrivit det kanske?


Hur fasen ska man hinna trimma innan bikinin ska dras på?
Självdiciplin + Christina är inte av samma kaliber...
Ah det ska väl gå på ett eller annat vis.
Allt går med lite vaselin som dom säger... Haha nä jag bara skoja...
Wihoo är lite knasig idag.



Ska till Lund imorgon. Trevligt. Först ska jag o Ida ta ett glas vin på någon uteservering.



Älskar uteserveringar
Älskar att springa ifrån de jäkla getingarna
Älskar solen i ögonen
Älskar flipflops och kjol
Älskar att bli arg på värmen
Älskar havet
Älskar att det är ljust om kvällarna
Älskar att bli brun om benen
Älskar att vara skitig om fötterna

Vet ni vad jag älskar heela sommaren!
Och snart är den här. Inte många veckor kvar....
Visst längtar ni...
'

Nu ska jag smörja Bastian med alla femtioelva krämer. Min lille plutte.

Yaa, nästa helg kommer systeryster ner och då ska vi ner till mor lilla:)
Skoj...

Hahaha som Bastian skrattar åt mig, jag tittar på näsan så jag blir rent pittögd. =)
Brist på annat kanske...


Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0