Tomt i stugan en fredagskväll...



Jag är uttråkad här i soffan.
Bastian sover, Daniel spelar poker hos en kompis och systeryster åkte hem innan:(

What to do my friend?
Blir väl att spela Backpacker 3...


Syrran har varit här nere ett par dagar nu. Men jisses vad dagarna rusat iväg.
Tiden går fort när man har roligt.

Trött, ont i puckeln och huvdvärk. Om man får beklaga sig en aning...


Jag skulle tvätta lite mattor men blir verkligen inte färdig till det. Jobbigt läge.

Vi bytade rum med Lilleman häromdagen. Ont om saligheten men vad ska vi med så mycket plats till i sänghalmen.
Sova och lite annat roligt, men det gör man ju uppe i bingen.
Lilleman blev jätteglad när han fick se sitt nya rum.
Nu ska bara målarmamman fram med pensel o färg för att piffa till det en aning.
Vill ha 3 vita väggar och en i typ sådär härlig limegrön. Skittufft!
Och vitt i vårt sovrum...
Tjusigt



Bye


Kommentarer
Postat av: Therese

hehe du har roliga inrednings planer du:P.. har lagt till dig på min blogg sida så du vet hoppas ej de gjorde ngt.? krama bastian från elly o ene kram till dig från mig hihihi

2009-04-18 @ 09:15:34
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0