Påskkärringadagen...




I förmiddags blev det en tur ner till playan. Inte för sol o bad dock. Det blev stenkast och hittegodsjakt.
Jätteskoj. Älskar att vara nere vid havet. Vilken årstid som helst.
Minns en sommarkväll jag syrran och Sara´h var där nere och kuckilurade, helt plötsligt blev vi attackerade av en svärm med äckliga OLLONBORRAR. Fy fasen, det måste sett roligt ut när vi tre kom springades. =)


Efter det var det en tur hem till mor lilla sen ut igen för att mata lite alltför mätta ankor/gäss.
Bastian tyckte det såg konstigt ut att ankan bara hade ett öga. Grejen vara den att ögat satt på andra sidan huvudet ju.
Haha gullefis.

Till middag blev det sushi, mm såå mumsigt. Synd att det inte finns i vår kära "stad".
Här var det minsann billigt, 12 bitar för 70kr. Helt okey.
I Landskrona fick vi endast 6 bitar för 80kr.


Nu ligger Bastian i säng och läser djurboken, efter många om och men. Och känner jag den lille krabaten rätt, blir det ett par om och men till... =)

Lite jordgubbar till tv:n senare. Mmm me like...

Saknar min Daniel. Daniel krokodil...


Klädde ut Bastian till en liten provocorisk påskkärring innan. Så söt, han var så ivrig att få visa mamma det hehe.


Snart fyller minsann jag år. Gammal nucka snart ju. Fy för in i hundan...
Nä, har inte någon åldersångest än på ett tag.



Nu ska jag se 2 1/2 men med min älskade mamma.

Bye

Kommentarer
Postat av: Elisabet

vart det inte 9 bitar.....

2009-04-09 @ 19:06:45
URL: http://mizzbetty.blogg.se/
Postat av: Christina

Jovisst det var ju nio st.

2009-04-09 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0