Klumpiga Christina....



Inte ens varit vaken en haltimme innan jag skar min lilla tumme på en söndrig kruka, och känner hur min lilla tå värker.
Smuts som kommit in i skosvaket igår. Haha

Nu har jag varit duktig och lagt upp massa bilder på facebook. Orkar inte göra det här nu.

Har massa saker att göra idag.
Skicka in lite andra ansökningar, kopiera, ringa massa, hämta Bastians glömda väska på Skånetrafiken, mm....

Måste färga håret. Ser ut som fan.

Jag saknar min mamma. Det blir man aldrig för vuxen för minsann:)
Jag vill egentligen åka redan nu...

Tyvärr kommer inte systeryster ner, än ialla fall. Tråkigt.


Tänkte göra färdigt fondväggen nu. Det är bara små fläckar som ska fyllas i.


Ut och springa ikväll, sit ups och knäböj. Nu är jag fit for fight =D
Här ska det brännas



Vi började se en film igår, skräckis med Nicolas Cage. Tror den hette Knowing.
Jag fick stänga av den när Daniel somnade, den var så rälig. Usch...



Nu får man väl resa på den breda så man får någonting gjort....

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

systeryster kommer på onsdag! Ses snart POK

2009-04-06 @ 17:01:24
Postat av: Elisabet

ha de bra trelleborg....

2009-04-06 @ 17:31:12
URL: http://mizzbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0