Fixa & dona






Jäklar vilken röra det var ute på balkongen. De gamla möblerna som jag monterat ner blev liggandes där ett tag:)
Där var max två kvm att att stå på innan.
Nu är det finemang där ute. Det blir minsann till att inviga elgrillen nu i veckan. Mmm...

Håller på att måla Bastians rum. Det blir vita väggar. Vill ha ett par ganska tunna linjer en bit ner på väggarna.
I två olika glada gröna färger. Ja det blir säkerligen kanon.


Vill ha nya utemöbler på balkongen. Jag vill göra det riktigt mysigt där ute, lite tyger, massa växter, en mysig soffa med fina kuddar och ett par lycktor i taket. Oh ja det vill jag.


Till sommaren blir det en liten Norgeresa för mig och Bastian. Daniel är tyvärr flygrädd så det blir bara vi.
Bastian blev väldigt ledsen när han vinkade hejdå till moster när hon skulle hem till Norge igen.
Så nu har jag lovat honom att vi ska dit. Och det tjatas det väldans mycket om redan =)

Nu ska Bastian och Daniel läsa Peter Pan och jag plugga lite...


Bye

Kommentarer
Postat av: therese

det låter välldans fint där hemma nu:).. allt bra med er?+

2009-04-20 @ 08:43:55
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar vi mer, hoppas Du vill vara med! Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska





2009-04-21 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0